fredag 30 november 2012

Wilman...

Wilman lärde ut det hon tyckte var VIKTIGT, att sitta fint och vänta på varsågod, det kunde hon och Alicen med. Om det är Wilmans förtjänst eller om faktiskt jag kan ta åt mej äran där vet jag inte. MEN jag vet att det INTE är jag som lärt Alicen att stearin är godis, Wilman käka stearinljus om matten glömt att de stod framme. Igår när jag ställde fram adventsljusen i vardagsrummet så var Alicen väldigt mycket mer sugen på att vara där än gå och lägga sig med mig i sovrummet. Hon plocka ingen men att hon hade varit där fick jag ju bevis på imorse när hela "lådan" var flyttad.... MEN det gör mig inget, betyder ju bara att hon tyckte att Wilman lärde ut mycket viktiga saker för henne.

Snö älskade Wilman och Alicen me, hoppa och bita en trött matte i frusna händer är Alice favorit och var också Wilmans största nöje. Ingen av dem har fattat vinken med att kasta snöbollar och att de tar dem, istället duckar/duckade de för att få den i huvudet....

Alice grisen, har lärt sig av den BÄSTA!!

Wilman, jag saknar dej min hjälte!!

Inga kommentarer: