söndag 18 november 2012

Attityd

Sitter och kollar på en sånhär "köpochsälj" grupp på fejjan och inser att MÅNGA har jädrigt taskig attityd mot varann, vuxna människor sitter och hånar och är uppkäftiga mot varann, bakom en dataskärm kan man tydligen va hur som utan att få taskigt samvete. Och så jävla giriga och snåla folket är då, nån säljer en jättefin sak och vill ha 30 spänn, vad är 30 spänn liksom om man vill ha den? INGENTING kan jag tycka, ne men då är det ju ändå nån snålfan som måste pruta till 25, 5 kronor, varför gör man så? Är man på allvar så fattig eller är det bara en princip sak, man SKA ha sista ordet och bestämma. SEN tycker man det är konstigt att barn/ungdomar är uppkäftiga och saknar respekt för vuxna, JA men vad tror folk när de själva är som dom är, det är ju faktiskt så att barnen lär sig av oss "vuxna", det dom ser antar dom är rätt.

Nepp, jag håller mig till Tradera, där är folk vuxna och inte kör dagisnivåstilen.

Därför tycker jag att vi hoppar in HÄR och budar hem en fin klapp ;)

NU ska jag fortsätta jobba, kolla på BECK och hoppas att tiden gör några rallyrace så jag snart får åka hem..

Inga kommentarer: