söndag 18 november 2012

2 timmar

2 timmar kvar och gode gud ( jag är beredd att bli lite troende) gör så att de två timmarna går i en jädra fart. Jag är otroligt less, trött å vill bara hem och sova. För ett litet ögonblick så hade jag känslan av att " kom å skjut mej" men den har som tur är avtagit en aning....

Jag har iaf dammsugit och torkat golven här på jobbet, torka golv kan man ju se som ett lite lättare träningspass i normala temperaturer. Tänk er då att torka golv i 30 graders värmde, japp, som att gå in i en bastu FULLT påklädd och börja skura golv. Jag var tvungen att slänga upp både fönster å dörrar på vid gavel, höll ju på att få värmeslag... efter det fick det bli lite matlagning eller nej det kan man nog inte kalla det, kassler och makaroner är ju INTE det svåraste att få till kanske.

Men nu har jag slagit ner mitt arsle i soffan, kollat lite sådär halvsporadiskt på både Så mycket.... och Sommaren med Göran. Nu mest skit på TV.n kan man konstatera, Mr Bean på 3.an, jag hatar bean men finns inte mycket annat att roa sig med.

Jobba imorrn med, sen ledig måndag, HÄRLIGT!!

Inga kommentarer: