måndag 19 november 2012

Det kostar på.....

19 nivember och jag har REDAN betalat ALLA räkningar plus att jag beställt hem mat åt Alice. Satt och räknade igår hur mycket dyrare maten blev nu, när jag fick byta till Allergimaten, 5 kronor kilot. Ingen bigdeal, blir ungefär 70 spänn dyrare varje månad, tror jag kan leva med det och det BÄSTA Alicen mår ju bra av det.

Idag är man superledig, det utnyttjade jag ordentligt med en LÅNG sovmorgon, vaknade för typ en halvtimme sen, det är INTE bra, men jag kom inte hem förrens tre inatt och sen det vanliga, kan INTE sova problemet, trött som ett AS på jobbet och vet inte hur jag ska orka köra hem. Sätter mig i bilen kör 4mil och är SUPERPIGG...

Igår var det sketahalt på vägen, så det gick mest i snigelfart, va MYCKET man hinner se när det går sådär sakta. Rådisar som stod vid vägkanten och rävar som skutta omkring, flera minuter hann jag se dem också för att det gick så sakta.

Nu ska jag äta "frukost", sen måste jag ju göra nåt med den här dagen....

Inga kommentarer: