tisdag 16 oktober 2012

Sluta tidigt

Satt nyss och kollade hur länge jag jobbar i veckan och kunde konstatera att det var mest "tidiga" hemgångar, 01.30 var senaste tiden och tidigast var 00.00..... helt galet att tycka att det är tidigt men men sånt är livet. Ibland så önskar jag mej bara ett "vanligt" 8-16 jobb, fan va skönt det skulle vara. Men samtidigt så skulle jag lätt kunna tänka mig att jobba natt och då bara natt och inte som nu dag/kväll/natt på sammagång. Dygnsrytmen blir helt galen när man jobbar såhär, hjärnan kopplar ur för jämnan känns det som. Men det BRA är ju att man jobbar mycket och sen är ledig, den här veckan jobbar jag tisd,onsd,torsd och ledig resten.

På fredag ska jag hämta Adam på skolan, gissa om det kommer finnas en virrig moster i Östhammar runt 13.00 men V skulle fixa mej en liten vägvisning så jag hamnar rätt. Fy satan 100 dörrar och 99 av dem är fel ;) Inte lätt för en virrig själ som mej då inte, som lyckas åka vilse på en återvändsgata...

Nepp, nu är det dags att fara iväg me pappas super vectra, vilken jädra tur jag har som både har bilmekaniker och bilutlånare och världens bästa pappa i samma person!!!

Inga kommentarer: