måndag 29 oktober 2012

Det var väl som....

Fick ett litet infall, crosstrainern skulle få sig en omgång. Kolla klockan å tänkte att går jag ut nu så hinner jag både crosstraina och duscha innan EMS börjar.

Men som vanligt så måste ju den där jävla klockan stämma, musiken ska sluta å jävlarns va me grejer som måste rättas till innan man kan slute trampa, ett litet tvångssyndrom kan man nästan ana bakom orden här.

Så när jag väl klivit av den där helvetesskiten och gjort min planka så var klockan mycket mer än i min lilla beräkningsplan. Så jag hade bara 8 minuter på mig att slänga kläder, hoppa i duschen, skvätta på vatten och tvåla till mig,  å sen slänga på mej kläder igen. Hinner jag väl aldrig tänkte jag men vafan måste man så måste man, När jag sen landar i soffan 19.59 och har en HEL minut på mig innan programmet börjar så känner jag,    JAG är BRA på att DUSCHA ;)

Sen inser jag att EMS börjar inte klockan åtta ne det börjar ju faktiskt klockan nio, jag hade inte bara 8 minuter på mig jag hade en HEL timme och 8 minuter på mig, jag landa i soffan en HEL timme och 1minut innan det började.

Nu ska jag istället för att sitta här i 45 minuter och vänta gå och göra mig en ny dalahäst, snillet försökte klämma ur den andra ur formen innan den torkat, en dalahäst i 3 delar vill ingen ha ;)

Sagan om världens FINASTE gris tar vi en annangång.....

Inga kommentarer: