söndag 14 oktober 2012

Helg

Jobbhelg, men inte med "vanliga" tider, skönt att jobba lite dag ibland också. Men efter fredagens jobb som slutade klockan ett på natten, hemma runt halv 2 och sen den vanliga "kanintesomna" tristessen, gör fan detsamma att jag är supertrött innan jag slutar, när jag sen kört så är jag superpigg när jag kommer hem.

Det roliga var att klockan sen ringde klockan 5 för klockan halv sju skulle jag börja jobba igen. Men på nåt sätt så orkar man ju upp å klistra på det där superpigga humöret, fick tillåme höra att jag var så pigg efter att ha sovit så lite.

Men sen när man slutade 17.30 och kom hem så kan jag ju lova att jag var slut som människa, men Alicen tyckte att en promenad skulle sitta fint och det hade hon ju helt rätt i, efter promenade så var jag lite piggare igen.

Sen bjöd bästa pappa på räkmacka, supergott och supergulligt gjort, han är BÄSTBÄST min pappa.

Efter att min röst, som alltid säger upp sig när jag är trött och mitt hjärta börjat slå frivolter så kändes det som att det var dags att ge upp.

Sov som en GRIS fram till halv åtta då klockan ringde igen, klockan 9 var det dags att jobba igen....

Jag är VÄRD en liten ledig dag imorrn känner jag, då ska det TVÄTTAS fönster, hoppas det inte är minusgrader bara...

Inga kommentarer: