söndag 22 juli 2012

Tjohoo!!

Hepp, idag har det varit så mycket SOL så att man kunnat lega i solstolen å blivit LITE brun.

Sen dusch,måla tånaglar, leta tejp, nagellacket palla inte pressen av irrande fot så det blev kladd, ta bort lacket, på me nytt lack. Hoppa upp på cykeln med inslaget paket på pakethållaren och trampa sen satan i motvind till Dannebo. SANDRAN fyller år idag!! Röd som en tomat gled man in till hela världen kändes det som, hade inte haft det med i planeringen, då jag planerade att cykla lugnt i medvind ;) Jättefin tårta hade sandran bakat och jättegod morotskaka som jag bara var TVUNGEN att ta TVÅ bitar av.

Cyklade hem igen, den här gången gjorde det ju inget att motvinden sög fast mig i vägen och gjorde mig röd i fejjan, jag skulle ju bara ändå hem. Messimessa med syster C, hade haft i tankarna att åka till Stockby på Traktorracet, men då ingen av oss va jättePÅ det, så hämtade jag henne i Österbyn för att sen åka till Östhammar och äta glarre vid sjön.

Skulle köpa hem treo till pappa också, har köpt treo många gånger förr och aldrig behövt visa leg, men tydligen så såg jag inte tillräckligt vuxen ut idag, leg hade jag inte med mig och höll därför inte på att komma ut med treon. När jag sa att jag var nästan 30 så, sa han NEJ inte nära 30, jo jag är 28, men då skaka han bara på huvudet ;) Vafan 30-årskrisen hade ju försvunnit DIREKT om jag haft nån, att man ser 10 år yngre ut än man är kan ingen bli ledsen för. Lite trött i hjärnan blev jag när han sa emot mig hela tiden, för när jag sen sa att - Du tror mig, så sa han NEJ och att jag skulle börja ha leg me mig, hehe.

Sen åkte vi ner till kajen, käka glass och tugga lakritsrem.

Hem och där blev det kaffe, blåbärspaj och glass.

Lite chips har det blivit också, KOLHYDRATER är FINA grejer det ;) Det har jag hört från säkra källor!!

Inga kommentarer: