lördag 28 juli 2012

Äppelkart

Lördagmorgon, kan tyckas att det skulle betyda SOVmooooorgon!!

Men har man en Alice som roat sig med att käka äppelkart dan innan, ja då blir det allt annat än sovmorgon.

Klockan 5 imorse var jag ute och irrade i skogen för att inte tappa bort en all mer förvirrad hund, som hade alldeles jättesvårt att hitta ett ställe att sätta sig på, trots att det var BRÅTTOM BRÅTTOM att hinna UT ens.

Irra väl runt där i 20 minuter, hunden ville inte in igen och matten blev uppkäkad av MYGGEN.

In kom vi tillslut, la mej och kollade på reprisen av Mcleods från igår. Sen klockan 7 var det dags igen, hunden gnällde och matten skällde. När hunden sen blev tyst vart matten rädd att det hänt nåt, så då var jag ändå tvungen att gå upp. Den gången tog vi oss en lite längre promenad, SKÖNT att vara ute och gå sådär tidigt på morgonen, solen va lite halvvaken, luften skön och allt var sådär TYST som jag gillar att ha det...

Annars har dagarna bara flugit iväg med kalas,kalas och kalas, massa mysig tid med alla de där som betyder massor. Jag har också RENSAT lite, behövs det också, mitt psyke pallar mycket men det finns en GRÄNS. Lite tårar och lite pepp på att man inte är helt dum i huvudet så ordnar sig det mesta. Alla är vi olika men FALSKHET har jag mycket svårt för, det är helt omöjligt för mej att va bekväm med sånt folk, jag kan inte ens försöka spela med i deras liga.

NU satsar vi på en vecka FULL med sol, ÄNGSKÄR jag behöver det!!

Inga kommentarer: