fredag 15 juni 2012

Mygg och skit

Igår när jag kom hem från min lilla "joggingtur" så fann jag en MYGGA i örat, man kan ju tycka att den hade ganska många andra ställen att sticka mig på. Den dog iaf en SNABB död.

Imorse vaknar jag av att det känns som jag har en "tår" i ögat, torkar lite lätt med fingret, det var ingen "tår" det var en mygga som nu var väldigt död. Hur skönt är det med ett myggbett precis på ögat?

Sen funderar jag på om man kan bli sjukskriven för att vara FÖR trött, det är helt sjukt va trött jag är. Igår visste jag inte om jag skulle orka köra hem från jobbet. Va helt slut och kan förstå att det är lika farligt att köra trött som full.

Men nu är det bara ikväll kvar att jobba, sen ledig HELA helgen!! Jobb måndag och torsdag, sen ledig till onsdagen veckan efter :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ja vafan, folk blir ju sjukskrivna för att springa in i väggen, Så att vara jävligt skitfarligt trött lär väl vara värre?

Angelica sa...

Ja men eller hur, har aldrig dragit in i den berömda väggen, men kvaddat i en bildörr har man ju lyckats me ;)