lördag 16 juni 2012

Marknad,mys & kvällsmålning

Imorse gick jag upp i tid, för att springa mig lite, har kommit på att jag INTE blir dödstrött jag blir DÖLESS, det är så mycket roligare att promenera. MEN jag sprang och tänkte att jag ska inte GÅ jag pallar att ha tråkigt ett tag, så det blev kanske 5-6km, helt okej för en ickejoggare som mig.

Sen var det dags att bege sig till Östhammar, MEN innan så var det kaffe och JORDGUBBAR me Alician och Camilla.

In till Östhammar, träffa syster,lillebror,lillesyster,mamma och alla busiga barn. Alicen var också med och skötte sig exemplariskt på marknaden, blir lätt "tröttihjärnan" men vem blir INTE det av massa folk ;) Marknade var skit och sparde alla pengar jag hade med mig :) Var in på Granngården istället och köpte godis till Alicen.

Hem till storasyster igen, blev bjuden på massa god mat, godis och fika. Massa mysigt och jag är så GLAD att jag har alla finingar i mitt liv.

Hem till mamma och pappa sen, måla lite "slanor" till imorrn, då vi ska bygga staket, alla syskon och mamma,pappa. Mammas morsdagspresent, En STAKETBYGGARDAG!!  här vart det INGA trisslotter iår  ;)

Inga kommentarer: