torsdag 14 juni 2012

Easytones

Jajjemen, några år EFTER alla andra, så har nu jag med beställt mig ett par. Det lönar sig att vänta, fick ett mejl från BRANDOS att de nu va ute för halva priset OCH då slår ju självklart jag också till ;)

Var ut å sprang imorse, LITE blött kan man tycka, när gräset är lika högt som jag är lång och dessutomm blött, ja då är det som att springa i en sånhär vattenspridare ;)

Sen tog Alicen och jag oss en promenad, va UNDEBART väder ute, blå himmel och SOL. Kolla hästarna, bråka lite med korna och sen gick vi hem IGEN, det var vad vi orkade med för dagen!!

Snart ska jag in till Östhammar och träffa Camilla, sen ska vi å klippa oss, INGET tjäna pengar klipp inte, men va gör man inte för INTE se ut som ett får i skallen ;) MEN idag är jag väldigt nöjd med min frilla. Varför är det oftast så, att så fort man ska klippa sig så tycker man att håret ligger precis som det ska?

Inga kommentarer: