tisdag 19 juni 2012

Ledig

OCH det är väl då man ska hinna med ALLT som ska göras....

Först var det gräsklippning, fick igång fanskapet på första rycket, mycket imponerad!! Drog in i rosbusken och försökte klippa bort en sten, men annars så gick det väldigt smärtfritt.

Trimma lite också, fick först inte igång den, men efter att ha slitit och dragit i det där snöret tills armarna va helt lama, så insåg jag att "sjoken" inte ska stå på OFF, den ska va på ON!! GLÖM ALDRIG. Hade fått låna pappas, för den som tillhör bygdegården är VÄRDELÖS.

Sen hem till Nybo på cykeln, motvind till tusen, det är sånna gånger jag förstår varför jag hatar att cykla ;)

Måla,måla,måla massa brädor till staketet. Hann med fika för att sen måla,måla,måla brädor till staketet.

Sen plingplong i telefonen, då hade syster slutat jobbat och var PÅVÄG hem till mej för att hjälpa till att trimma, MÅSTE ju va snyggt till midsommarfirandet ;) Medans Camilla trimma så krattade jag upp brännässlorna hon slagit av, blev så SNYGGT när det var färdig trimmat.

En tur till Östhammar hanns med också, hämta ut mina EASYTONES, Alicia och Alice tog sig en glass nere vid "sjön".

Hemma igen så tog Alice och jag oss en promenad, så nu sitter man här med fina skavsår, precis som det ska va efter en promenad i nya skor ;)

Imorrn är det Uppsala med Alice för lite simsim, sista gången innan "sommarlov", måla lite mer brädor och tvätta bilen tänkte jag hinna med också.

Sen är det JOBB som gäller på torsdag igen, då kanske man kan hinna med att vila lite ;)

Inga kommentarer: