tisdag 22 maj 2012

Världens finaste Wilma

Världens finaste Wilma, finns inte längre här hos mej så jag kan gosa och mysa ner mig i hennes päls men i  mitt hjärta kommer du alltid att finnas.

Jag saknar henne så otroligt mycket, som att en björn äter upp en inifrån och tårarna alltid finns där bakom ögonlocken.

Efter andra natten och jag vaknade så tyckte jag hörde henne skälla, när jag kom ut på bron så tyckte jag att det var hon som låg där. Första promenaden utan henne, jag tyckte det var hemskt att lämna henne så hon blev "själv" hemma.

Man får så mycket skuldkänslor och tankar, att jag inte va hemma den kvällen. Men jag är så glad och tacksam att pappa,mamma och Camilla fanns där för henne så hon aldrig behövde vara själv.

Vi har gått igenom så mycket tillsammans och hon har varit min hjälte hela tiden och nu fortsätter Finaste Wilman att vara min skyddsängel!!

















Wilman somnade den 14 maj och som Alicia sa så " är hon nu i himlen" och har det jättebra. 
Men matte hade hellre haft dig här hos mej.

Inga kommentarer: