torsdag 10 maj 2012

Dagen

Vaknade upp med en HALS som inte alls fungerade som den skulle, såndäringa rethosta som man bara INTE vill ha. Man liksom försöker att hålla käft men till sist så skakar man som värsta jordbävningen och är tvungen att hosta, torrjävla hosta som bara gör ONT.

Jag hatar det, försökte mej att cykla ifrån den, 4km cyklade jag, det är aldrig kul att cykla. Varför lär jag mig aldrig det, det är som att jogga, man tror att NÅNGÅNG så kommer man att se fördelarna med det. Hostan försvann inte heller.

Borsta Alicen, hunden tappar hår som jag vet INTE vad, borsta borsta borsta och när vi sen gick in så nog fan hade hon löst hår på sidan.

Sen var det dags att åka till Österby och hämta fislisan på dagis och när det var avklarat så var det vidare färd mot STORA staden Uppsala för simning. Alicen var sjukt DUKTIG idag och matten var stolt som en TUPP. Min finafina Alice.

Medans jag simmade så var mamma och Alicia på affärn, så när jag kom ut blev det en "picknick" där på parkeringen, för Lisanfisan bjöd på youghurt och banan.....

Var in på IKEA, handlade kuddfodral, somriga sådana och blommor, kassörskan slog bara in en blomma så jag fick två till priset av 1, FYNDIGT värre.....

Imorrn är det jobb som gäller och hela helgen, men sen på torsdag är det ÄNTLIGEN dags för den där minisemestern!! Jag LÄNGTAR!!

Inga kommentarer: