söndag 19 februari 2012

Sådär

NU har jag plöjt igenom alla bloggar jag fördriver tiden med att läsa, Katrin Z tog låååångtid, hade tydligen missat hennes i några veckor ;)

Benen har somnat, batterilampan på datorn har börjat lysa OCH jag orkar inte sätta i sladden. Lathet så det skriker om det.....

Varit ut med hunden, snöslask och 1 plus, HÄRLIGA tider!

Runt tolv så var jag supertrött och kunde ha somnat när som, men nu har tröttheten gått över.

Blev bjuden på en STOR påse godis här på jobbet idag, så NU har jag sockerförgiftat min stackars kropp, fyfan va jag mår dåligt, lagom är aldrig nog, ne man ska käka tills man inte vill se en godis på veckor. Jag som brukar köra varannan helg, den här helgen skulle ju vara sockerfri, Shit Happens!!

20 minuter sen är det På spåret!! Men först tittar vi slut på Big Daddy, den där filmen som är otroligt rolig men sorglig på sammagång!!

Inga kommentarer: