söndag 19 februari 2012

LUGNT

Ojojoj, va lugnt det är på jobbet såhär på lördagen/söndagen. Fick lite sällskap till melodifestivalen, MEN den var väl bra värdelös, förra veckan så gissade jag rätt på vilka två som skulle vidare till final. Denna veckan så var det ju bara skit men valde ändå att skicka nr 1 och nr 6 vidare, MEN så går Ranelid och Molly vidare, hur fan blev det där? Melodifestivalen är en total KATASTROF detta året, tyckte den va bra värdelös förra året och året innan me, men jämför man artister,programledare och pausunderhållningen så var ju åren innan rena rama succen. Det hår årets programledare är nog de sämsta man kan dra fram ur en soppåse, typ som att det bara finns gamla strumpor och 1 hundskit i en påse och nog fan har man dragit niten å lockat fram hundskiten.

Nu ska jag sitta här och vänta på att klockan blir halv 3 tänkte jag, då ska jag se reprisen av På spåret finalen. Sen efter att det är slut så är det bara 1 timme kvar tills jag slutar.

Vann inget på min Lotto chansning heller, men bättre resultat än förra gången, den här gången hade iaf 3 rätt ;)

Fortsätter plusgraderna imorrn så ska jag tvätta bilen innan jobbet, men först lär jag väl sova ett tag imorrn kanske.....

Inga kommentarer: