söndag 19 februari 2012

Söndag

Ojojoj, vilken tur att man har jordens säkraste däck ;) Så halt som det var inatt, så halt har det nog ALDRIG varit. Var plusgrader ute när jag åkte från jobbet där runt 5, regnade och så var det ju såklart minusgrader poå vägbanan, isbana istället för vägbana kan man tänka sig. Men jag kom hem iaf och tro det eller ej så var Valö vägen den vägen som var minst hal..... men så är det att bo mitt i city ;)

Har sovit mej lite, 4-5timmar sådär, lagom när man inte vill sova bort hela dagen. En promenad har vi hunnit med och NU skulle jag tvätta bilen men slangen var frusen, så medans den ligger och tinar upp sig i garaget så kollar jag vad som hänt i VÄRLDEN ;)

Gjorde världens godaste mackor till frukost också, var tänkt att det skulle bli havregrynsgröt efter den sockerchocken igår. MEN hur kul är gröt jämfört med kycklingmacka ;)

Inga kommentarer: