lördag 18 februari 2012

Räddaren i nöden


Inte kunde jag väl ana vilken hjälte den där nårgångne apotekaren var när hon lurade på mig ögonsprayen. Det är nästan som ett litet gift, som en liten drog, som när folk blir beroende av lypsyl och går runt med läpparna lagrade av klägget. Eller de där som blir beroende av halstabletter och får ränna på toan stupikvarten eller de där som blir knarkande tuggumituggare så de tuggar så käkarna går ur led, eller de där treofanatikerna, som får så tunnt blod så det räcker med att nysa så börjar blodet sippra ur näsan. LITE så är det med den där sprayen, man bara sprayar lite lätt på ögonlocket och vips så är smärtan av grus i ögat borta. Jag kommer få frossa och tugga fradga när den är slut, måste hamstra på mig några flaskor tror jag. Fråga om de kan göra en strl LARGE bara för mig ;)

Ne så illa är det INTE, men jävlar va bra den är!!!

Inga kommentarer: