tisdag 14 februari 2012

Konstigt....

Har känt mig lite halvt trög i hjärnan hela helgen, frysit och känt mej allmänt bortkommen i huvudet. Vaknade upp imorse och va så varm så jag trodde jag skulle börja brinna där ett tag, förkyld och huvudvärk, PERFEKT start på dagen. Ut me hundarna, ge dom mat och sen tänkte jag mej att jag skulle kolla hur mycket feber jag hade, så visar den sen att jag har 35,7!! Jag va ju så långt ifrån en feber man kunde komma.... så det var väl ren inbillning det där då, nu hoppas jag att snorandet och huvudvärken också är inbillning ;)

Har beställt mig ett nytt bankkort också, det tar BARA några dagar att få hem ansökningspappret för påskrivning och sen tar det BARA 7dagar för att få hem kortet i brevlådan, herregud, det mesta kommer ju hinna ta slut innan jag har det där kortet i min hand..... jag ogillar när grejer går sönder men jag ogillar mer när det tar sån JÄVLA tid att få nytt.

Lyxa till det med ett sånt här FINT kort, så stödjer man wwf också
inte dumt alls det....

Inga kommentarer: