tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!!!

Ingen dag jag lägger extra energi på, inte för att jag tycker att de som gör det är konstiga eller så, men själv försöker jag nog visa att jag uppskattar och tycker om folk året OM.

Jobbade istället, började jobbdagen med att jaga en GLAD men väldigt svårfångad hund. Gav upp och vovven kom sedan in med grannen. Sen tog andre vovven, Kira och jag oss ner till TV:n och där i soffan satt vi sen å kollade på mcleods och gosade lite.

Nu när jag skulle åka hem så hade det kommit en hel del SNÖ, våren var är du?? 288:an var sämre plogad än Valövägen och Valövägen var inte speciellt mycket plogad. Hejhopp fick alla plogisar fikastopp samtidigt.

Fick för mej att jag var en mycket BITTER människa i helgen, men sen så var det sån himla tur att jag läste en Må bra tidning på jobbet idag, fanns där en artikel om hur man kom ur sin bitterhet och hur bittra människor kännetecknas. JAG är INTE bitter kan jag lova..... skönt, slipper man ju tänka på det, för bitter är det sista jag vill vara ;)

Imorrn vet man vad man har att göra innan jobbet iaf, SKOTTA snö, blääää men jävlar va stark jag blir ;)

Inga kommentarer: