måndag 13 februari 2012

Promenad

Tog mej ut på en promenad med Wilman och Alice, herregud, det var längesen jag såg Wilman så taggad för en promenad ;)

Var väldigt mörkt ute, ingen måne och inga stjärnor, bara en massa moln på himlen. Men luften var skön och tystnaden var fantastisk....

Wilman och Alice var som de där myrslokarna med jättelång nos, den sög sig liksom fast överallt, ibland lukta de så långt upp på träden så jag tror en flyghund varit ut på kissflygning eller nåt.

Sen lyxa jag till det med GLASS, hur nu det gick ihop sig, jag äter ju INTE godis i veckorna, hmhmhm, tänkvärt det där, GOTT var det iaf, tog den största skålen jag kunde hitta ;)

Nu ska jag sova mig lite så jag kommer upp i tid imorrn, då är det ju jobb som gäller igen, man blir nästan lite bortskämd med det här schemat jag lyckats få till nu ;) tisdag,onsdag,fredag,lördag,söndag,måndag jobbas det, ledig tisdag, jobbar onsdag å sen ledig till måndagen, jag ÄLSKAR det, jobba arslet av sig för att sen kunna va ledig och göra det jag är bäst på.....göra INGENTING

Inga kommentarer: