torsdag 22 december 2011

Torsdag

Först var det ju dagisjobb, alltid lika kul att komma till jobbet när ungarna kommer och möter en skrikandes AAAANGELICA.

Sen på rasten tänkte jag va smart och åka ner å handla så slapp jag det när jag slutat. Klockan halv ett på coop extra hade tydligen halva befolkningen bestämt sig för att julhandla. Där kom jag med en korg med tre varor, ställde mig i kö bakom 3 vagnar FULLA till kanten med mat. Den jag stod efter handlade för 2900 nånting, hallå MAT, julmat för nästan 3000, helt obegripligt för mina öron.

Sen va jag faktiskt in och köpte spolarvätska, livsviktigt det där :)

Hem å fick fin främmande av Alicia,Camilla och Anders, hjortronglögg och pepparkakor och MYS. En helt perfekt avslutning på kvällen.

När de åkte hem så tog jag tag i min toastädning, det värsta man kan göra, superäckligt. Den är inte smutsig, men ändå äckligt på nå sätt. Det stinker badhus där inne nu iaf ;) Klorin är grejer det!!

Imorrn jobb till en bit in på nattenn SEN är det julafton och jag är LEDIG till den 6 januari!!!

Inga kommentarer: