onsdag 21 december 2011

Onödigt

Glömde min telefon på jobbet igår, otroligt onödigt. Den där telefonen är ju inte bara en telefon, det är även den enda klocka jag har hemma......men kom ju sen på att det finns klocka på datorn också. Men ganska drygt att slå på den hela tiden när man vill se tiden.

Har städat nästan klart nu, bara hallen nere och toaletten kvar. Höll på att slå ihjäl mig idag också. Skulle torka listen ovanför fönstret och vad sitter där om inte en SPINDEL, när spindeln började krypa å sen slänga sig ut från fönstret och börja svänga å ha sig så tog jag ett snabbt kliv bakåt, dumt eftersom jag stod på en pall. Kunde lätt ha slagit ihjäl mig i fallet ;) Spindeln fick sen åka dammsusgslang, den ska ju också ha lite kul innan jul!! Förlåt men jag e livrädd för spindlar...

En promenad me hundarna har det hunnits med också, lär va bra träning att gå i snö, jobbigt som satan var det iaf.

Snart jobba igen, till 12 inatt blev det nog, har ingen riktig koll på det där. Sen imorrn så tog jag mig en dagistid, 9.15, inte värsta tiden men men då gäller det att jag kan somna när jag kommer hem inatt, något som brukar vara omöjligt.

Inga kommentarer: