fredag 23 december 2011

Dan före....

och drottningens födelsedag, jag glömde flagga, jag är värdelös, hade sån koll på flaggdagarna förr, nu har jag bara koll när de redan har varit. Men flaggpolisen kanske har annat att tänka på nu, hoppas det.

Bara jag som ska jobba den här dagen? känns så iaf, jag hade mer än gärna varit ledig jag också, men när jag tänker på min semester sen, som jag inte ens behövt tagit ut nån semesterdag på, så känns det helt OKEJ ändå ;)

Förstörde min frukost också, det värsta som kan hända, man käkar stekt ägg och får skal i munnen, det knastrar sådär äckligt så man INTE vill ha ägg på flera år sen..... Men antar att jag inte kommer va så sugen på stekt ägg ett tag framöver, imorrn börjar den stora julfrossan, sillsillsillsill och skinka för min del :)

Inga kommentarer: