måndag 19 december 2011

Måndagen....

Eftersom fröken oplanering lyckades planera in en simning för Alice innan jul, så blev det Uppsala idag. Alice har tappat tekniken lite för det där med simmat, mer grodsim än hundsim just nu. Men hon är snäll min hund. När vi klev innanför dörren på simmet så möttes vi av en hel drös av skällande taxar, Alice fatta noll som vanligt och gjorde ingenting. När vi sen kom in i duschen så skämdes hon, VARFÖR har jag ingen aning om men hon såg riktigt ledsen ut, min lilla vovving.

Efter simmet så tog vi oss till IKEA för att handla hem lite saker till mammsen.....

Sen styrdes det mot Åby, nån har glömt att fylla på spolarvätskan, förvånad, inte ett SMACK, bra värdelös på sånt där jag. Så det fick bli till att hoppas på många möten av stora fordon som gav mej en extra dusch på rutan. Fika i Åby, mycket trevligt!!

Sen när jag kom hem, fastnade jag på hemnet, fick ju ett supersug på att flytta. Varför kanske vi inte ska gå in på..... ;) Men hitta ett hus, långt åt helvete in i skogen, nu lämnar vi över ansvaret på syster att jag får huset till en mycket billig peng ;) Ne, men åka å kolla hur det ligger ska jag iaf göra!!

Missade julERNST men till min STORA lycka såg jag att det var en repris nu om bara 45 minuter, så det måste jag ju se.

Imorrn jobb, mer jobb på onsdag, dagis på torsdag, jobbjobb på fredag till sent på natten....

Glögg på torsdag med C & A, kanske ett A till ;) ser jag framemot.

Inga kommentarer: