tisdag 22 november 2011

Klantig.....

Kommer hem, låser bildörren, tar ut hundarna och slänger igen bakluckan. Bara det att när jag tar ut hundarna så lägger jag nycklarna vid "hundgrinden" och tar INTE dem innan jag slänger igen luckan. Inser mitt misstag ganska så fort men då är det ju försent.

Försöker ringa mamma på mobilen där batteriet varit nästintill dött i flera dagar bara för att jag tappat bort laddaren ;) Får höra att jag har alldeles för lite pengar på kortet så det går inte att ringa.

Bara att plocka på hundarna kopplet å börja traska hem till mamma å pappa. Inga reflexer och helt svartklädd var jag. Så fort har hundarna aldrig gått, jag brukar inte va den som skyndar på dem. Men utan reflexer och med en tanke om att mamma å pappa kunde gått och lagt sig. Så fick jag upp farten ganska BRA ;)

Väl hemma hos mamma å pappa, så blir ju mamma såklart rädd, skulle jag me bli om nån dåre kom och knacka på 11 på kvällen ;)

Självklart har jag extra nyckeln till bilen i bilen, VAR annars? Min extra nyckel hem har jag också i bilen.... men som turligt är så har mamma och pappa också en nyckel hem till mej, så den fick jag nu låna......

Hittade larmdosan till min bil, men den va ju död såklart, har varit det 1år eller två, men man kunde ju hoppas att den fått nytt liv. MEN nu är planen att fixa batterier till den så man kommer in i bilen.....

KLANTIG är bara förnamnet!!!

Inga kommentarer: