tisdag 22 november 2011

Sjunkande sten.....

Alice va inte alls på hugget för att simma idag, stod mest och trampa vatten, vissa gånger såg det ut som att hon skulle sjunka och när det var dags att vila, så paddla hon på utav bara sjutton så jag blev DYNGSUR. Men hon är fantastisk min lilla vovve ändå. När vi kom hem drog hon ut i skogen, antagligen väldans nödig, men det är mörkt nu och hunden är SVART, mycket svår att se. Men hon kom tillbaks själv så jag behövde inte ut å virra i skogen.

Min nacke gör sjukt ont, sådär ont så man blir förbannad på folk som man bara ser lite snabbt sådär, kolla på en video med Weeoing Willows, blev irriterad på hur en av dem rörde huvudet ;) Kanske för att jag inte bara kan vrida på mitt hursom just nu.

Nu ska jag åka till lillebror och kolla, INTE halka i trappen denna gången!! Ska försöka att inte göra det iaf, klantig som man är så skulle det inte vara konstigt om man lyckades......

Inga kommentarer: