onsdag 23 november 2011

Sen fortsatte det....

När jag va speedad som en ekorre igår som käkat krut så kunde jag ju INTE sova. Så jag målade klart lite, sen skulle jag ha igenom snöret, men smartskaftet hade ju lyckats få massa färg i hålen då. Så först gröta jag runt lite där så jag skulle få igenom snöret. När det ändå inte gick så hämta jag en nål. Trädde i snöret på nålen, gigantisk nål för snöret är TJOCKT. När jag inte lyckade få igenom snöret, så tog jag ju såklart till munnen, på nått sätt så gick det väldigt fel där, för nålen körde rätt in i min kind. Det gjorde inte så ont men jag fick en ganska stor knöl på insidan av munnen plus lite blod ;) idag ett blåmärke..... blir ingen modell av mig inte.

Sen kunde jag iaf somna, efter lite tv tittande, har nu drömt två nätter irad att jag skäller ut 1person, har varit samma person båda nätterna. Nästan sådär så man är rädd när man vaknar, egentligen skulle det nog va bra om jag sa det till personen. För lägger jag ner så mycket energi på henne, så jag stör min sömn för henne, då är det illa. För jag gillar ju att sova.....

Inga kommentarer: