onsdag 5 oktober 2011

Hemskt

Usch, läste detta på EXPRESSEN

Otroligt blödig människa som man är så vart jag lessen ( inte tårar lessen) bara av att se bilden. Tänk att du sätter dig i lastbilen på morgonen, kanske med en tanke om hur skönt det ska bli när du kommer hem till din familj på kvällen när du slutat för dagen.

Du sitter där och kör när plötsligt en annan bil krockar med dig, du har ingen chans i världen att hinna veja.

Jag hatar att säga Hej då till nån, det är nog det värsta jag vet, jag vill inte åka ifrån nån, man ska inte tänka så men jag är jämt orolig när nån ska åka långt. Men jag tycker även att det är jobbigt att åka ifrån nån när jag är den som åker. Man vet aldrig när man ses igen.

Man ska ta vara på livet, leva som om alla dagar vore den sista, visa alla man tycker om hur MYCKET de betyder för en.

Det där med att jag skulle bli egoist tror jag att jag hoppar, tar alldeles för mycket tid att lära sig nåt nytt ;)

Inga kommentarer: