fredag 12 augusti 2011

såhär va

Väljer man att duscha sent på kvällen, precis innan man ska sova. Ja då har man två alternativ, antingen sover man sittandes mitt på golvet så att håret inte har en endaste liten chans till att trassla till sig eller få konstiga former eller så går man å lägger sig med det blöta håret, lägger det på kudden å vaknar upp med ett hår som mer liknar ett misshandlat skatbo. Jag valde det sista alternativet, det alternativet i kombination med lång snozzing imorse var inte det bästa. Ett jävla farandes hit å dit, men lyckades tillåme hinna med en strykning av tröja å frukosten intogs stående vid diskbänken ;) Håret såg ganska bra ut när jag kom ner för trappen, med hjälp av vatten,borste å en hel del hårspray.

En annansak som man inte bord göra är att krocka med rosbuskar eller andra buskar med taggtendenser, idag när vi var hos lillebror å Alice drog in i buskarna å inte kom tilbaks. Såg jag ingen annan utväg än att dra in där jag också. Med en STORväg med fortgående bilar en bitbort så kändes det som att buskdjungeln inte va så tokig. Men Alice kom fram på gården, jag satt fast i buskarna å när jag tog lite fart, sprang man ju såklart med pannan före rätt in i en taggbuske, så nu har man en SNYGG repa rätt över pannan ;) E man inte smart så e man nåt annat........ klantig tror jag visst det hette!!

Inga kommentarer: