fredag 12 augusti 2011

Höst?

Igår stod jag ute i pyjamasbralls å kortärmad tröja å prata me systran, vi stod där ute tills hon kolla på klockan å den var 20 i tolv, jag som skulle sova tidigt.

Men när jag stod där så fråga C mej flera gånger om jag inte frös, men ne vafan det är ju sommar. Sen när hon åkte å jag gick in, så stack det som satan i skinnet. Kändes som man blev pickad av 100 nålar där inga kläder fanns utan bara hud. Måste ha fått nån chock av att komma in efter att ha varit ute i det kalla. Knottra som satan å frös hela natten, vakna å knottret va fortfarande kvar. Mysko, har frysit hela dan sen. Ungarna sprang i linne å jag hade långärmat plus jacka på mej ;) Det är inte högsommar längre, undrar om det ens är sensommar, ne jag kalla det höst, jag gillar hösten, luften,löven,mörkret,stearinljusen....

Men nu är det HELG!!

Inga kommentarer: