fredag 22 juli 2011

Fredag

Som känns som Lördag, fråga mej inte varför, det bara gör det.

Imorse hade jag ingen klocka vid sängen, brukar annars alltid ha telefonen där så att jag kan kolla tiden när Alice väcker mej. Första gången hon kom så sa jag åt henne att lägga sig. Men när hon sen kom igen så kunde jag inte ligga kvar, tänk om klockan är 10 tänkte jag. Så gick upp, Alice skitglad att frukosten va inom räckhåll. Jag kollar klockan å den är bara 6, men det var ju bara att gilla läget. Så halv sju var vi ute på morgonprommisen, Alice väckte liv i några höns som vi gick förbi, antar att hon skrämde dem till döds sen också, men men, ett höns mer eller mindre kan väl inte göra så mycket.

Sen hem till mamma å pappa, skulle fixa klart Sandras present. Var bara texten kvar, inte så bara när pennan jag hade "flöt" ut. Men som tur va så gick det bort med aceton, fick en mindre paniksituation där när jag lånat ut BÄSTA pennan till Sandra, men hitta en annan å ordningen var återställd.

Kalas hos 20-åringen, så JÄVLA god smörgåstårta så jag vet inte vad, väldigt fint väder med, strålande sol å typ 40 grader varmt...

Hem å städa var tanken, dammsugar fan ville inte starta, så starta upp den gamla trasiga, sög ju ingenting. Så det fick bli lite sopa å lite torka. Jag måste köpa mej en dammsugare, ska kolla i Östhammar idag, en dammsugare klarar jag mej inte utan. MEN man ska nog inte köra den i trappor, jag är kung på att döda dammsugare.....

Inga kommentarer: