fredag 22 juli 2011

Kvällen

spenderade Alice och jag i Östhammar hos syster å killarna. Alice tyckte att Musse the rabbit verka va en kul leksak. Eftersom man av egen erfarenhet vet att kaniner kan dö av rädsla så KUTA jag benen av mej när jag såg att hon gick in i busposition. Adam blev imponerad av mosters reaktionsförmåga, Alice låg på minus ett bra tag men sen gick det över och hon skulle tillåme få va me i tältet och leka.

Efter glass,kaffe å pratiprati så var det dags att åka hem, klockan hade gått väldans fort....

När vi kom hem drog Alice ner till fåren för att prata lite, men fåren syndes inte, men nu har det plingat som faen i skogen. Jag drömde mej bort, drömde att jag hade en båt, alldeles fri ute på havet, kom sen på att jag nog behövde äga en egen kapten också..... jag kan ju inte det där med båtar å regler å grejer..... NE så en egen kapten står högt på önskelistan också

Inga kommentarer: