torsdag 21 juli 2011

jaha ja.....

Idag när jag klippte gräset höll jag på att kliva i en mindre trevlig hög, ikväll när jag kom hem, mötte jag den mindre trevlige högens ägare, ägaren hade då gjort en ny hög på gården. Det är helt enkelt så att grannens hund tydligen tycker att min gård ser ut som en toalett. Å jag som sliter med att den ska se BRA ut, tar inte hundens bajsinferno som ett bra tecken på att jag lyckats då.

När jag sen släpper ut mina hundar ur bilen, så hittar dom på "godis" på uppfarten, mindre trevligt tycker jag då godiset består av fårskit, jag kanske har varit ganska klar på att jag inte gillar får, å jag kan ju inte säga att jag gillar dem mer nu.

Å inte nog me de, imorse när vi va ute å gick vår morgonpromenad, i sånt där LUGNT Wilmatempo, så kommer det två skällande hundar ut från en gård, när jag vänder mej om och ser på dem, så kommer de i full galopp och det ser ut som att hundens "läppar" fastnat i tandköttet, man såg fan alla tänder å den såg skitfarlig ut, hundarna är små jävlar men jag blev rädd ändå jag, Wilman kirra det där genom att skälla "nere i halsen" 1gång, Alice stod som en staty brevid mej å såg helt förskräckt ut.

VA HAR JAG GJORT FÖR FEL? ;)

Inga kommentarer: