tisdag 31 maj 2011

Tankspridd som få

Lovade att ringa till jobbet om jag kunde jobba 10 juni. Kollade kalendern å såg att jag börja 12.30 i Alunda den dan. Innebar att jag bara skulle kunna jobba till 12 i östhammar för att hinna till alunda i tid, men hon jobba till 13. Men tänkte vafan det kan dom väl ordna på nå vis.

Kolla schemmat å såg att hon skulle börja 8 idag, jag ringde halv 10 å va supersäker på att hon skulle va där då jue. Det var inte hon som svara så jag fråga efter I, ne hon har inte kommit än , hon börjar inte förrens 11 idag. Jag blev som ett frågetecken i teflonen, men sa att hon fick hälsa om tiden. Men så sa hon i andra änden att vi träffas imorrn ju, JA precis sa jag och kom då på att det är ju TISDAG idag inte ONSDAG som jag trodde. För hade det varit Onsdag så hade jag jobbat för den som jag ringde och SKULLE prata me.

Hur senil får man va....

Inga kommentarer: