tisdag 31 maj 2011

5mil på 4dar

Inte illa om man frågar mej....... Jag har gått i regn,solsken och nästan storm, allt för att VINNA tävlingen mot mej själv ;) Jag måste tävla med eller utan nån, det går inte annars, jag hittar liksom ingen motivation :)

Igår när jag gick såg jag 1 LEVANDE huggis, idag såg jag 3 DÖDA, konstigt nog så blev jag lika rädd av att se 3 döda som en levande, dom e för äckliga de där djuren.

Imorrn e d jobb igen, jag som e så bra på att vara LEDIG hade kunnat varit det länge till, inte bara det att man börjar jobba, man kör dubbelpass, först dagis 8-16 sen assistent 18-00.30...... ska man jobba ska man göra det ordentligt, sen jobbar jag torsd,fred, ledig helgen sen mån,onsd,torsd,fred SEN är jag LEDIG 2veckor. Men har lovat att jag kan jobba då om det skulle va så. Sen jobbar jag 2veckor dagis å sen har man SEMESTER, så jag har INGET att klaga på!!!

Inga kommentarer: