måndag 4 april 2011

Här sitter jag....

& utanför fönstret skiner solen, jag vill va hemma, sitta på trappen å gosa me Alicen, ringde och frågade hur det var med henne, hon haltade mycket mer än hon brukar, jag som tyckte att hon inte haltade mycket mer utan bara mer. Det där MYCKET gjorde att jag fick ont i magen och blev orolig. DÄRFÖR hade jag mer än allt annat önskat att jag va hemma nu och själv fick se hur hon går.

Ringde till Hundsimmer och hörde om jag skulle avboka simmet och bara ta vibbträningen, men de avbokade inte utan vi skulle se imorrn, men om hon inte kan simma så ska hon vibba. Och kanske vi tar lite vibb fast hon simmar, det är en bra träning för Alice. Va ut å läste lite om det och det passar perfekt för hennes problem.

Har fått en ny vän här på jobbet, FREJ kissar när det kommer någon och är otroligt rädd. Men med falukorv å lite gos har vi blivit bästa vänner. Frejsan är en 1-årig dreverhane. Känns bra att inte vara så ensam. Men snart kommer "farmortanten" & bjuder på bullar tror jag, jag som inte är nå bullmonster tuggar glatt ändå jag...

Inga kommentarer: