torsdag 7 april 2011

Vintern rasat ut.....

Fan va härligt blött det är ute nu, snön har liksom övergått till att ligga som sjöar lite överallt. Idag blåser det storm också, kan hända att den tar med sig lite snö, jag är sjukt trött eller bara lite överdrivet slö, har noll lust att jobba också, känns ju sådär eftersom jag har 11 timmars "arbete" framför mej.

Har haft FIN främmande också, det är härligt att umgås med sånna däringa personer som bara ÄR utan att göra sig till, synd att dom inte växer på träd bara.

Jag fick låna pappas superdammsugare, så nu behöver jag inte ha "heltäckningsmatta" hemma. Den suger så jädrans bra me så det är en fröjd att dammsuga :)

Fäglarna kvittrar, tranorna har landat och snödropparna är framme, VÅREN är HÄR!!!

Jag köpte hem lite "godsaker" för Alice knä eller hela hundens skelett, hela kalaste gick på nära en tusing, gissa om jag blev lycklig när hunden vägra smaka på godiset!! Fick lura i henne det genom att gömma i maten. Hoppas det funkar iaf, det blev inget sim i tisdags bara vibbplattan, nästa vecka hoppas vi på att kunna simma igen!!!

Inga kommentarer: