tisdag 26 april 2011

Guds tanter

Jag satt på jobbet igår och så ringer det på dörren. Jag går och öppnar och där står det två tanter, en av dem gömmer sig bakom dörren, ser skiträdd ut som att jag ska råna henne eller nåt. När inte den människan de söker är hemma å jag tänker mej ett "hej då vi kommer senare". Så börjar den ena tanten tjata om bibeln, eftersom jag e ganska trög så har inte jag fattat förrens då, vilka dessa tanter är. Hon ställer 100 frågor om livet efter döden och jag svarar som den flummige människa jag e FEL på alla frågor antar jag, de tycker väl synd om mej eftersom jag verkar helt borta, jag får broschyrer som jag lovar att ge till "husägaren" då säger hon som babblat hela tiden, JA du kan behöva läsa du med. Absolut säger jag å stänger dörren. MEN nej tack jag har inte tid :P

Idag är jag SUPERledig, ska in med Alice till Uppsala, idag står massage på schemat. Igår borsta jag ur all valppäls på henne, klippte klorna å snygga till alla tovor som hon lyckas få överallt. Wilman fick jag också klippa, brukar inte hända ofta och igår va gammelhaggan sur också så det var en överraskande Matte som klippte för glatta livet!!!

Inga kommentarer: