måndag 25 april 2011

Ambitiöst

Vaknade imorse av att Rasmus på luffen va på besök eller han var på full volym på tv:n. Hade tydligen lyckats somna på soffan. Somnade hemma hos mamma å pappa me igår innan jag gick hem, låg å kolla på BB å så somnade jag till i en reklampaus och vaknade upp å kände mej sådär äckligt borta, typ lite bakfyllesyndrom i hjärnan. Sen gick vi hem å då somnade jag i min soffa istället. När jag vaknat till ordentligt så trodde jag att klockan va 10 å men kolla till å såg att den bara va 7. Så då somnar man ju om igen å vakna 9 å än hade inga hundar väckt mej så jag fick väcka Alice. Wilma låg nere i hallen, där hon tydligen inte mått så bra så hon hade spytt vid dörren, stackarn skämdes ju som en liten gris. SÅ är det när man käkar ben som man hittar på promenaden. VEM fick torka, jo MATTTE, snygg start på veckan.

NU har jag lyckats betala alla räkningar och deklarera på sammagång, annars hade jag glömt det, fått superbråttom 2maj och virrat omkring å letat efter pappren. Nu såg jag dem när jag leta efter räkningarna så lika bra å plocka dem på sammgång :)

Jobba klockan tre!! Men sen är det slutjobbat som assistent för denna månaden, resten av veckan e jag dagisfröken :)

Inga kommentarer: