onsdag 23 mars 2011

Nu jävlar

Är jag förbannat trött på dessa bönder som vår efter vår tror att ASFALT växer, varför annars släpper man lass efter lass av koskit på vägen. Så otroligt äckligt, helst när man är ute när det är bäcksvart ute å KLAMPAR i det som en jävla elefant. Hundarna känner ju ingen direkt äckel lust av att gå i det, inte att käka det heller för den delen. Så förrutom att det ser ut som ett grustag inne så har jag också nån form av bondgård här, tur att det är plusgrader ute så man kan VÄDRA satan imorrn!!! Jag är inte bitter ;)

Nu ska vi kolla klart Under Solen å sen ska jag SOVA

Om man lyckas få en hund att somna sittande så att den liksom faller ner som en död säl på golvet, är man en BRA hundsövare då kanske lr ;) Alice njöt tillfullo så hon somna så!!

Nu har jag satt dit mina "häxplåster" på fötterna, så imorrn kommer jag vakna upp som en NY människa, renad från allt det onda, kan hända att jag ÄLSKAR bönder också, mirakel kan ske ;)

Inga kommentarer: