onsdag 23 mars 2011

Tänk om alla dagar va såhär mysiga å roliga å härliga å underbara. Nu är ju mina dagar helt okej men när dagar som dessa kommer då är man särskilt GLAD.

Fislisan å moster tog först en runda runt Vamsta så bruden fick sova lite extra, jävla guppig väg det där, kändes ju som man skulle hoppa ner i diket ett flertal gånger.

Hemma så försökte jag lura i det lilla trollet mat, nåt som gick helt åt skogen, den tjejen vet vad hon vill ha, men en 4rätters lyckades man ju få fram på bordet men endast BANAN å Yoghurt gick i.

Sen blev det promenad med Alice, ny grusat å blåsigt som faen, blev en rejäl kamp om vem som skulle vinna där, VI vann å kom hem urblåsta i huvudet, ivarjefall jag :) Sen ut me Wilman i skogen å fick då sällskap av Jotte å alla vovvarna, me Alicia på axlarna så tog vi en ganska lång promenad där i skogen, MYSIGT!!! Längtar ännu mer till våren nu så man kan gå runt å ha hundarna lös hela tiden.

Lite mys på golvet framför tv:n sen å så kom "morsan" hem å då blev det kaffe å macka, mumma för magen!! Lisan somna i mitt knä, mysimys!!! Sen drog dom hem å jag blev sittande här.

Imorrn är det back to verkligheten igen!!! Men nåra miljoner timmar senare så är det helg :) Å jag jobbar inte förrens på torsdag då, hoppsan hejsan, om det inte blir sjukdom på dagis då.

Inga kommentarer: