torsdag 24 mars 2011

Hälsoplåster


Det är så de kallas "häxplåstren", jag vet inte riktigt om jag kan säga att de funkade, men jag har sjukt ont i fötterna idag, det liksom bränner i dem och igår när jag satt på dem å gick å la mej. För det är så man ska göra, klistra fast dem å sen snabbt som faen lägga sig. Redan då kände jag att det började ila i fötterna å värka men men tänkte mej att det var en av effekterna av det magiska.

Plåstren som det så fint heter ser ut som STORA tepås
ar, säkert te i dem också, bara det att man får betala mycket mer för dem än lite te på affärn, sen får man me STORA klisterlappar som man sätter över "tepåsarna", sen ska de sitta över natten å så ska man ta av dem på morgonen, då har de under natten renat kroppen från skit, tar liksom å drar ut skiten från huvudet ner till tårna :)

Jag måste ju testa inatt igen, så när jag kommer hem 3inatt så ska jag nog lyckas klistra fast påsarna under fötterna. Man ska egentligen hålla på sådär, natt efter natt tills plåstren är vita på morgonen. Nu står det att de kan va bruna, lite äckligt så, men mina var mer grå, kanske betyder det att jag inte va så skitig på insidan??

Nu ska jag ut i blåsten me Wilman å Alice, tar skogen idag så kanske vi inte blir så skitiga!!

Sen iväg å jobba, jag har ingen riktig motivation till det idag, men sen när jag väl är där så brukar det gå GALANT, sen är det ju imorrn kvar sen helg!!!

Inte min fot på bilden där å sådär snuskigt såg det faktiskt inte ut imorse när jag drog av mina tepåsar på fötterna :)

Inga kommentarer: