torsdag 24 mars 2011

6 timmar kvar

Innebär att jag nu jobbat halva tiden, lyckades komma lite försent idag också, inte pga taskig tidsuppfattning, brukar va min största fiende annars, det där med att va tidsoptimist e min starka sida. Ne det var helt enkelt så att jag hade skrivit upp HELT fel tid, så jag kom 5 minuter efter att jag skulle ha varit här å hade jag kommit precis när jag skulle ja då hade jag varit en halvtimme sen, men men jag hatar att komma försent, jag gillar däremot att komma precis när jag ska, varken förtidigt eller försent.

Innan jag åkte å jobba så hann vi me en riktigt skön promenad i skogen, var inte alls sådär blåsigt å kallt som det såg ut att vara när man kollade ut. Man riktigt kände hur våren kom springandes emot en där vi gick. Scooterspår e inte så dumma att gå i, gick skitabra men kom man utanför dem, ja då hade man snö upp till arslet, hände bara några gånger men förvånad blev jag varje gång när marken försvann.

Jag saknar mina vovvingar nå kollosalt när jag jobbar, de hade vart guld att ha dem me sig, så man fick nå sällskap......

Inga kommentarer: