onsdag 6 februari 2013

Omelett

Åh satan vilken mästerkock man är!!

Gjorde mig en omelett till matlådan idag, lukta äckel när jag stekte och såg ut som nåt man kan råka göra vid magsjuka.

Men nu till det bättre, den smaka gudomligt!! Omelett gjord på 2 ägg, kassler, tomat och fetaost.. Kryddor me såklart!!

Har redan ätit och ingen bild på kräkan som smaka bättre än den lukta, chansar på att det var fetaosten som lukta gammal skosula när den hamna i stekpannan ;)

Det snöar ute, man får säga att man är höstdeppig, vårdeppig och då ska man förstå och ha medlidande för den personen. Det har jag också, men när jag säger att jag är snödeprimerad då skrattar man, jag kan också skratta men egentligen ligger det en hel del sanning i det. Jag mår på riktigt dåligt när det snöar, den pressen på att det ska va skottat å snyggt gör mig spyfärdig, att hinna me d samtidigt som man jobbar så här e ju fan omöjligt!! Jag är inte deprimerad men bra mår jag inte av snö...

Inga kommentarer: