onsdag 6 februari 2013

Fotjävel

Har fått så satans ont i foten, men det syns inget och sålänge det inte syns, ja då är det väl inget fel? En ide kanske skulle va att låta den "vila" lite? Men hur kul är det att inte göra nånting? Så istället har jag kommit på hur man ska gå för att det inte ska göra ont, resultatet blir väl att jag kommer få ont i benet också ;)

Mina fötter är ju inget att hänga i julgranen, så jag får väl va nöjd att de funkat så länge som de gjort ;)

Men tålamod kan man ju inte säga att jag saknar iaf, igår på jobbet, trots taskig fot, så var vi ut på en "promenad", 800 meter på 45 minuter, vi båda är envisa, vet inte vem som vann ;)

Snart jobb igen, men bara idag och imorrn kvar, sen LEDIG 3dar, sim på fredag och kalas på lördag, skotta snö på söndag? HATA snöhelvete!!

Inga kommentarer: