fredag 1 februari 2013

Fika

Jag ÄR bra på att fika...

Igår på dagen, kaffe med mamma,pappa,storebror & Ida

På kvällen, när jag satt i soffan, drack te och kolla farmen å va allmänt slö, så fick jag ett mess från Sandra. Kaffe i Dannebo, hur MYSIGT var inte det då, gjorde ju min kväll sådär superbra. Hade inte träffat dem på länge, kaffe och dammsugare och SLEMMIGA kärleksfulla pussar av Aron, faster gosing.

Å så en såndär present så man blir helt varm i hjärtat och tårig i ögat, jag ÄLSKAR personliga och meningsfulla presenter!!

Idag åkte jag in till Östhammar för att handla lite, svängde in till storasyster och killarna. MASSA gofika där också och bus med Linus & Adam,gos med Isaac <3

Och ikväll är det Aliciakväll, moster får hoppa "På spåret" och bli lite ung igen och kolla Gladiatorerna, käka godis och dricka läsk ;)

Den där crosstrainern lär det jobbas på om jag inte ska tas för en badboll i sommar ;)


 
Tavlan från lillebror,Sandra & Aron <3


 

Inga kommentarer: