onsdag 23 januari 2013

Inga skidor

Tog mig aldrig till soffan, drog på mig kläderna för lite crosstraining och stoppa lurarna i öronen. Lite musik,lite crosstraining och lite planka på det. Utan musik så skulle det bli olidligt att crosstraina, om nån skulle vara i samma rum som mig medans tortyren pågick, skulle den antagligen ringt ambulans redan utanför dörren. Eller polis, för lär låta som en elefant rymt från zoo och fastnat i dörrhålet, när jag tränar mej SNYGGare ;)

Blev INGA skidor alltså, -12 och jag är inte helt FRISK från min förkylning än, jävla förkylning på att hålla sig fast. Men det var inte pga förkylningen heller, bara en bra bortförklaring. Jag är lite svag för kyla och jag är lite värdelös på att åka skidor, så vi tar en sak i taget, låter det bli lite varmare och lär oss åka skidor i kanske -5 . Sen när jag lärt mej att röra på armar och ben i nån sorts symbios med varann, ja då kan jag bli nästa Charlotte Kalla och skida runt i -20.

Bästa pappa har bjudit på Pyttipanna,ägg och rödbetor, han är BÄST!! Om jag vore hälften så bra skulle jag va nöjd.

Den här låten är BRA att träna till, gillar inte Robyn egentligen, men dom där Kesoklapparna gjorde ju så att jag blev som besatt av den ;)

2 kommentarer:

syrran sa...

Fy fan vad du är duktig! Snuskigt duktig ditt lilla äckel ;)

Angelica sa...

Ja, när det väl händer så är det lika bra att dokumentera ;)