tisdag 22 januari 2013

Gör om & gör RÄTT

Det var inte kattens fel att den kissade inne, det var MITT, katten hatar toaletter, kanske inte bästa stället att ställa lådan där inne då. MEN nu så står den nere i hallen och katten är LUGN.

Alicen har slagit rekord i simning nu, när vi började simma efter allergier och skit så simmade hon 3min*3, idag simmade hon 7min*3, har hon bara gjort engång tidigare och det var innan sommaren förra året. GLAD,STOLT & LYCKLIG matte som ser att grisen blir starkare!!

Bjöd mamma och pappa på egengjord kycklingsallad, sallad är ju satans gott och himlarns lätt att göra för en oduglig kock som mej.

Crosstrainat,bäddat rent i sängen, druckit te och instagramat lite, förundras alltid över de där tjejerna som tar kort på halva ansiktet bara för att tuttarna sen ska bli så stora som möjligt på kortet. Jaja, de kanske också inser att det ser mycket annorlunda ut när de börjar närma sig 30 ;)

Crosstrainat mig till ett smalt ansikte, tuttarna är obefintliga
 så jag strunta just i den detaljen ;)

Jag gick "All in" på krämhyllan idag, nu ska jag bli lika mjuk  &
ljuvlig som en sommaräng ;)

Te och renbäddad säng, jävlarns "handy man" har vart i farten
eller ne, "handy  WOMAN" ska det ju va


Den enda seriösa bilden i sammanhanget, min Alice <3

2 kommentarer:

syrran sa...

Haha jecka, du skulle hört Alicias kommenatar när hon såg kortet på dig ;) "Jilken tonstig momor" ;) haha.
Men jag tänkte på det. Det ser ut som du har färgat håret på det kortet. Det var ju snyggt ;) Men du skulle inte funka som brunett....Tänk dig själv.. Hm nej ;)

Angelica sa...

Attans, ser jag lika gammal ut som mamma? Nja, brundett lär jag aldrig bli, falsk marknadsföring då ju ;)